Annemiek Willems

annemiekwillems.reislogger.nl
Reisverhalen:

Over mij

Mijn naam is Annemiek Willems. Ik ben op het moment 17 jaar oud en ik word 18 jaar op 11 maart. Ik volg de opleiding onderwijsassistent in Eindhoven op het Summa college. Ik zit in mijn tweede schooljaar. Buiten school werk ik op vrijdagavonden en zaterdagen bij de Kruidvat en doe ik aan de sport Korfbal. We hebben twee keer in de week training en we spelen op zondag een wedstrijd. De vrije tijd die ik over heb ben ik graag bij mijn vriendinnen en hang ik lekker op de bank, haha. Zaterdagavond ga ik regelmatig samen met mijn vriendinnen ergens op stap. Daar kan ik erg van genieten. Ik woon samen met mijn ouders en mijn twee zusjes. We hebben twee katten. Ze heette Snorretje en Diva (Noes).

Over mijn reis

Samen met een klasgenootje ga ik stage lopen in Bristol (Verenigd Koninkrijk) voor 3 weken. Ik hou een reisblog bij over mijn ervaringen in Bristol. Ik ga stage lopen op een basisschool. Ik kijk er erg naar uit!!!